Tervise Arengu Instituudi HIV testimiskampaania raadioklipp võitis Kuldmuna
Reedel, 19. aprillil, välja antud raadioreklaami Kuldmuna on tunnustus Tervise Arengu Instituudi (TAI) meeskonnale ja see näitab, et oleme teinud õigeid samme inimeste terviseteadlikkuse parandamisel.
HIVi testimiskampaania toimus 2023. aasta novembris üle-euroopalise HIVi testimisnädala raames ja see kutsus seksuaalselt aktiivseid inimesi üles HIV-testima. Kampaania toimus nii eesti, vene kui ka inglise keeles. Teavituskampaania kanaliteks olid välimeedia, internet (suuremad uudisteportaalid nt Delfi ja Postimees, Facebook, Instagram, Google'i otsingureklaam), raadio (Elmar, Narodnoe, Sky Plus ja Sky Radio). Reklaamid suunasid inimesi TAI temaatilisele veebilehele hiv.ee, kus on põhjalik ülevaade, mida HIV-test endast kujutab ja kus testi teha saab.
Kampaania sõnum oli julge ja haarav: „Kas usaldad oma partneri eksi, eksi, eksi, eksi /--/ sekspartnerit? HIV-test annab kindlustunde! Leia testimiskoht hiv.ee“.
HIVi testimiskampaania elluviijaks oli reklaamiagentuur Age projektijuhi Sille Tsizikova ja loovjuhi Ahto Aaremäe eestvedamisel. Tervise Arengu Instituudist olid elluviijateks terviseturunduse osakonna projektijuht Merlin Mitt ja uimastite ja sõltuvuste osakonna vanemspetsialist Iveta Tomera.
Kuldmuna on Eesti suurim turunduse ja reklaami valdkonna loovusfestival, kus jagatakse igal aastal kuld-, hõbe- ja pronksmune. Tänavu saadeti Kuldmunale rekordiline arv töid – lausa 1037. Shortlist’i jõudis 490 tööd ja mune jagati kokku 174. Pingelist heitlust peeti 51 eri kategoorias.