Perepõhise asendushoolduse teavituskampaania „Hoolduspere muutis minu elu“
Kampaania kutsub üles vaatama videolugusid ning julgustab inimesi mõtlema, kas ka nende südames ja kodus võiks olla ruumi lapsele, kes ei saa kasvada oma sünniperes.
Kampaania periood: detsember 2019 - jaanuar 2020
Sihtrühm:
Kõik eestimaalased vanuses 25–50 eluaastat.
Kampaania eesmärk:
Perepõhise asendushoolduse teavituskampaania „Hoolduspere muutis minu elu“ peamine eesmärk oli tutvustada hoolduspereks olemise võimalust kui ühte perepõhise asendushoolduse vormi. Kampaania keskmes olid videointervjuud kolme noore täiskasvanuga, kes oma lapsepõlves lühemat või pikemat aega kasvasid hooldusperes. Noored rääkisid sellest, mida nad hooldusperes olles kogesid, millised olid selle pere vanemad ja teised pereliikmed, millised väärtused hooldusperes olid, milline mõju on hooldusperel olnud nende valikutele elus ning – millist perekonda nad ise endale soovivad.
Kanalid ja materjalid:
- Intervjuud televisioonis;
- raadioreklaamid;
- bännerreklaam internetis;
- plakatid välimeedias
- plakatid bussiootepaviljonides;
- reklaam ühistranspordis üle Eesti;
- pressiteade.
Kampaania on nii eesti kui ka vene keeles.