Liigu edasi põhisisu juurde
Sisukaart

Miljon põhjust armastada

Kampaania

Turvaseksi kampaania tuletab meelde juhusuhtes kondoomi kasutamist.

Kampaania perioodMiljon pohjust armastada HIV kampaania

21.052018 - 03.06.2018 (esimene laine)

13.08.2018 - 20.08.2018 (teine laine)

Sihtrühm

Kuigi kampaania oli suunatud kõigile seksuaalselt aktiivsetele inimestele, siis eraldi pöörati tähelepanu inimestele vanuses 35-55, kuna selles vanuses kasutatakse kondoomi oluliselt harvem kui noorte seas. 35-55-aastastest ei kasuta juhusuhetes mitte kunagi kondoomi üle poolte naistest ja üle kolmandiku meestest. Juhuvahekorras on olnud eelnimetatud vanusgrupist viiendik meestest ja iga kaheksas naine. Samas üle poolte uutest HIV juhtudest on just sellest vanusgrupist.

Kampaania eesmärk

Tuletada meelde, et kondoom on kõige kindlam ja soodsam viis HIVi ja teiste seksuaalsel teel levivate nakkuste vältimiseks. Kondoomi kasutamine partneri puhul, kelle HIV-staatus pole selge, peaks olema sama enesestmõistetav kui autosõidul turvavöö kinnitamine. Samuti hoolib kondoomi kasutav inimene nii enda kui ka oma partneri tervisest.

Kanalid ja materjalid

Kampaania oli nii eesti kui ka vene keeles.