Kumm on seks
Kampaania julgustas noori oma tervise eest veelgi suuremat vastutust võtma, kondoomist häbi ja hirmuta rääkima ning seda kasutama.
Kampaania periood: 4.07.2016 - 28.08.2016
Sihtrühm: 18–25-aastasted noored. Noorte seas on esimese vahekorra ajal kondoomi kasutamise tase väga olulisel määral tõusnud, kuid juhusuhetes on jätkuvalt kõrge nende osakaal, kes järjepidevalt kondoomi ei kasuta.
Kampaania eesmärk:
Tuletada meelde kondoomi kasutamise tähtsust ja rõhutada mõlema poole võrdset vastutust turvalise seksuaalelu eest.
Kampaania sõnum:
Kumm on seks. Räägi asjast. Õigel hetkel.
Kanalid ja materjalid:
- videoklipid: klipp 1 (rand) ja klipp 2 (klubi);
- välimeedia;
- reklaamid internetis;
- üritused;
- pressiteade.