Liigu edasi põhisisu juurde

Kas sinu elus on subtiitrid paigas?

Kampaania

Ühiskonnas on probleemiks mustvalge arusaam alkoholitarvitamisest – on need, kellel on probleem ning ülejäänud tarvitavad mõõdukalt. Viis, kuidas ühiskonnas alkoholitarvitamisest mõeldakse, on takistuseks alkoholi liigtarvitamise tunnistamisele.

Kampaania periood: 29.05.2017 - 18.05.2017

Kas sinu elus on subtiitrid paigas - kampaania visuaalSihtrühm:

Kampaania oli suunatud 25-45-aastastele inimestele, kes on alkoholi liigtarvitajad. Kõnetada sooviti just inimesi, kes on probleemi kujunemise varajases staadiumis.

Kampaania eesmärk:

Aidata inimestel märgata alkoholi liigtarvitamist selle varases staadiumis. Laiem eesmärk oli laiendada probleemse alkoholitarvitaja kuvandit, mis aitaks kaasa alkoholiprobleemi tunnistamisele. 

Inimesi suunati tegema AUDIT testi alkoinfo.ee lehel, et saaeda objektiivne pilt oma alkoholitarvitamisest. Testi tulemusest tulenevalt saame inimesi suunata info või teenuste juurde, mis aitab tarvitamist vähendada.

Kanalid ja materjalid:

  • videoklipid televisioonis;
  • bännerreklaam internetis;
  • plakatid välimeedias
  • materjalid alkoholileti juures