Alkoholitarvitamise vähendamise programm „Selge“ ja programmi mõju-uuring
Kampaania kutsub huvilisi osalema uue, alkoholi tarvitamise vähendamist toetava veebipõhise programmi „Selge“ mõju-uuringus.
Kampaania periood: 13.03.2019 - 15.04.2019
Sihtrühm:
Vabalt eesti keelt valdavad üle 18-aastased inimesed, kes tarvitavad alkoholi ning omavad ligipääsu internetile vähemalt ühel korral nädalas.
Kampaania eesmärk:
Kutsuda huvilisi osalema uue, alkoholi tarvitamise vähendamist toetava veebipõhise programmi „Selge“ mõju-uuringus. Mõju-uuringu eesmärgiks oli selgitada eestikeelse programmi „Selge“ tulemuslikkust.
2019. aastal saavad programmile „Selge“ ligipääsu ainult mõju-uuringus osalejad. Uuringuperioodil on programm eestikeelne, kuid aastaks 2020, kui programm avaneb kõigile soovijatele, valmib ka venekeelne versioon.
Programmi „Selge“ töötas koostöös Maailma Terviseorganisatsiooniga välja Swiss Institute for Addiction and Health Research (ISGF). See on edukalt kasutusel Hollandis, Kanadas, Saksamaal, Šveitsis ja Austrias.
Kanalid ja materjalid:
- bännerreklaam internetis;
- voldik perearstidele ja õdedele;
- pressiteade.
Programmi „Selge“ ja selle mõju-uuringu läbiviimist rahastas Euroopa Sotsiaalfond programmi „Kainem ja tervem Eesti“ raames.