Õpetajate sotsiaal-emotsionaalse pädevuse arengut toetavate koolituste hindamise uuring
Uuringu eesmärk oli hinnata, milliseid sotsiaal-emotsionaalseid pädevusi Gordoni õpetajate kool ja Vaikuseminutite koolitusprogramm õpetajale arendavad, milline on nende mõju õpetajatööga seotud aspektidele ning suhetele õpilaste ja kolleegidega.
Mõju mõõtmiseks kohandati ja kasutati uuringus õpetajate sotsiaal-emotsionaalse pädevuse hindamisvahendit.
Võrdlusgrupiga katseuuringu tulemused näitasid, et õpetajate hinnangul aitasid mõlemad kursused statistiliselt olulisel määral kaasa sotsiaal-emotsionaalse pädevuse arengule, eeskätt sotsiaalsete, enesejuhtimis- ja otsuselangetamise oskuste ning eneseteadlikkuse kasvule, kvalitatiivsed andmed toetasid tulemust. Emotsionaalse mõõtme edenemist uuring ei kinnitanud, mis võib olla seotud uuringu metoodika piirangutega.