Skip to content

Terviseks?

Kampaania

Kampaania periood: 8.11.2010 - 5.12.2010

Sihtrühm:

Täiskasvanud vanuses 25-45, kes joovad rohkem kui soovituslikud piirmäärad ette näevad. Nende probleem on regulaarne alkoholi tarbimine, mitte tingimata purjujoomise eesmärgiga.

Kampaania eesmärk:

Alkoholi liigtarvitamist ennetav kampaania keskendus terviseprobleemidele, mis võivad kaasneda isegi mõõdukana tunduva alkoholi tarvitamisega. Kampaania eesmärk oli suurendada ühiskonna üldist teadlikkust, et alkoholi tarbimine ei ole riskivaba isegi pealtnäha mõõdukal tarbimisel. Samuti aidata sihtrühmal luua seost enda alkoholitarbimise ja tervisehäirete vahel.

Kanalid ja materjalid:

  • videoklipp televisioonis;
  • bännerreklaam internetis;
  • plakatid välimeedias;
  • teavitus kohalikes ajalehtedes;
  • reklaam kinodes;
  • reklaam taaraautomaatidel;
  • pressiteade.

Kampaania materjalid olid saadaval perearstide juures ning neid levitati tervist edendavate töökohtade võrgustikus. Kampaania käigus anti välja erileht „Terviseks?“, veebilehel www.alkoinfo.ee sai kuulata arstide lühiloenguid alkoholi mõjudest ning vaadata interaktiivse mudeli abil, kuidas alkohol organismile mõjub.

Kampaaniat rahastas Euroopa Liit Euroopa Sotsiaalfond programmist ”Tervislikke valikuid toetavad meetmed 2010-2011”.