Liigu edasi põhisisu juurde
Sisukaart

Räägi oma lugu

Kampaania

Seekordne "Kumm on seks" turvaseksiteemaline teavituskampaania keskendub ebamugavustunde vähendamisele kondoomist rääkimisel.

Kampaania periood: 7.07.2014 - 17.08.2014

Sihtrühm:

Kampaania oli suunatud seksuaalselt aktiivsetele noortele vanuses 18‒25.

Kampaania eesmärk:

Aidata ületada barjääre kondoomi kasutamisel.
Kondoomi kasutamine on aastate jooksul küll tänu teavitustööle oluliselt paranenud, kuid jääb siiski ebapiisavaks – vaid 51% 19–24-aastastest noortest kasutavad juhuvahekorras alati kondoomi. Kuigi teadlikkus kondoomi kaitsevõimest on väga kõrge, on probleemiks sageli julgus ja oskused kondoomi teemaks võtta ja turvaseksiga seotud probleeme lahendada. Uuringud näitavad, et partnerite võime turvaseksi teemal rääkida on seotud ka selle sagedasema kasutamisega.

Sõnum: 

"Räägi oma lugu", millega kutsuti üles noori jagama oma lugusid seoses kondoomi teemaks võtmisega. Üleskutse sisaldas lubadust filmida üles kuni 100 parimat lugu. Sketšides mängisid tunnustatud näitlejad Priit ja Märt Pius ning Marilyn Jurman.

Kanalid ja materjalid:

  • videoklipid televisioonis;
  • bännerreklaam internetis;
  • plakatid välimeedias;
  • videoklipid noorte saadetud lugudest;
  • pressiteade.

"Kumm on seks" kampaaniat toetas Euroopa Sotsiaalfondi programm "Tervislikke valikuid toetavad meetmed 2013‒2014".

Terviseturundus, HIV-i ennetamine