Skip to content

Lihtne 5 tervislikult toituda

Kampaania

Kampaania periood: 19.09.2011 - 16.10.2011

Kampaania eesmärk:

Õpetada, kui palju puu- ja köögivilju süüa ning kuidas vajalikud portsjonid kõige lihtsamalt kätte saada.

Sõnum: "Lihtne 5 tervislikult toituda"

Puu- ja köögiviljade söömine on üks tähtsamaid tervisliku toitumise indikaatoreid. Iga päev vähemalt viie portsjoni puu- ja köögiviljade tarbimine aitab ennetada erinevaid haigusi, eelkõige südame-veresoonkonnahaigusi, mis on Eestis surmapõhjus number üks ning mõningaid vähihaigusi.

Kanalid ja materjalid:

Kampaania partnerid olid kõik suuremad kaupluseketid: Rimi, Selver, Prisma, Maxima, Comarket ja ETK kauplused, toiduainetööstused Põltsamaa Felix, Premia Foods, A. Le Coq ning hulgimüüja OÜ Rigual.

Kampaania veebilehel olevast "viljarattast" sai ideid puu- ja köögiviljade kohta, lisaks oli kampaania veebilehel palju huvitavat lugemist puu- ja köögiviljade kohta. Kampaaniat toetasid oma tegevustega ka arvukad kohalikud omavalitsused, kes korraldasid erinevaid puu- ja köögiviljade teemalisi üritusi. Nimekirja nendest leiab veebilehe www.terviseinfo.ee blogi artiklist.

Kampaaniat rahastas Euroopa Liit Euroopa Sotsiaalfond programmi "Tervislikke valikuid toetavad meetmed 2010-2011" raames.