Skip to content

Kumm on seks (meestele)

Kampaania

Kampaania on jätk 2011. aastal toimunud ennetuskampaaniale „Kumm on seks", mille sihtrühm oli samas vanuses naised.

Kampaania periood: 20.05.2012 - 17.06.2012

Sihtrühm: Mehed vanuses 18-25. a.

Kampaania eesmärk:

Suurendada kondoomi kasutamist meeste hulgas. Noormehed leiavad sagedamini kui tütarlapsed, et kondoom on ebamugav ja vähendab mõnutunnet. Kondoomi ei kasutata sageli just noormehe soovil.

Sõnum:

"Kumm on seks." Kampaania sisendas, et kondoom on eduka mehe tunnus. Selle kasutamine teeb mehe enesekindlamaks, näitab hoolivust partneri suhtes ja muudab seeläbi mehe naiste silmis atraktiivsemaks.

Kampaanias lõid kaasa noored eesti ja vene noortest arvamusliidrid Norman Salumäe, Andres Kõpper, Mart Müürisepp, Magnum P.I., Roman Demtchenko ja Marek Vetik.

Kampaania käigus kutsusime mehi üles küsima küsimusi seksuaalelu kohta. Spetsiaalselt selle jaoks loodud veebilehel sai küsimusi küsida ülalnimetatud arvamusliidritelt ning ka seksuaaltervise eksperdilt, kes nõustas turvaseksi, kondoomi, HIV ja seksuaalsel teel levivate infektsioonide küsimustes.

Kanalid ja materjalid:

  • videoklipid televisioonis;
  • raadioreklaamid;
  • bännerreklaam internetis;
  • pressiteade.

Reklaame võis näha ka tänavatel ning Ida-Virumaal täiendavalt veel ka kinos, ühistranspordis, ning kauplustes.

Kampaaniat aitasid inimesteni viia ka ööklubid Tallinnas, Narvas ja Tartus.

Kampaaniat rahastas Euroopa Liit Euroopa Sotsiaalfondi programmi "Tervislikke valikuid toetavad meetmed 2012" raames ning see on osa Tervise Arengu Instituudi tegevuskavast HI-viiruse kahju vähendamiseks.