Skip to content

Kergem viis tervislikult toituda

Kampaania

Kampaania periood: 19.03.2012 - 01.04.2012

Sihtrühm:

Naised vanuses 18-49, kes hoolitsevad pere toidulaua eest.

Kampaania eesmärk:

Mõjutada inimesi sööma 5 portsjonit (ehk peotäit) puu- ja köögivilju päevas.

Sõnum:

Tervise Arengu Instituut koos Eesti suuremate kauplusekettidega kutsus kõiki ka kevadel panema suuremat rõhku puu- ja köögiviljadele, et tervislikumalt ja kergemalt toituda. Kampaanias „Kergem viis tervislikult toituda" osalesid Selveri, Maxima, Prisma, Comarketi, Maksimarketi, Konsumi ning AjaO kauplused, et ergutada inimesi ostukohas valima rohkem puu- ja köögivilju.

Kanalid ja materjalid:

Teavitust rahastas Euroopa Liit Euroopa Sotsiaalfond programmi "Tervislikke valikuid toetavad meetmed 2012" raames.