Skip to content

Iga jook jätab jälje

Kampaania

Alkoholi liigtarvitamise vastane kampaania on jätk 2010. aasta kampaaniale "Terviseks".

Kampaania periood: 7.11.2011 - 4.12.2011.

Sihtrühm:

Täiskasvanud vanuses 25-45, kes joovad rohkem kui soovituslikud piirmäärad ette näevad. Nende probleem on regulaarne alkoholi tarbimine, mitte tingimata purjujoomise eesmärgiga.

Kampaania eesmärk:

Kampaania kesksel kohal on alkoholi mõju inimese tervisele.

Sõnum:

"Iga jook jätab jälje" räägib sellest, et ka pealtnäha mõõdukas alkoholitarvitamine avaldab aastate jooksul oma mõju. 

Kanalid ja materjalid:

Kampaania jaoks loodi internetilahendus "Napsuvalve", mis võimaldas hoida oma sõpru või lähedasi liigse alkoholitarbimise eest. Infomaterjalid olid saadaval perearstide juures, töökohtades ning maakondlike tervisedendajate juures.

Kampaaniat rahastati Euroopa Sotsiaalfondi programmi "Tervislikke valikuid toetavad meetmed 2010-2011" raames.