Skip to content

Fiidi karu!

Kampaania

Kampaania „Fiidi karu" õpetab noortele tervisliku toitumise põhimõtteid.

Kampaania periood: 29.10.2012 - 11.11.2012.

Sihtrühm: 12–16-aastased noored.

Kampaania eesmärk:

Mängulisel viisil suurendada noorte teadmisi tervisliku toitumise põhimõtetest, et see püüaks ka nende noorte tähelepanu, kes ise aktiivselt infot ei otsi. Kampaania ütles, et süüa tuleb vastavalt vajadusele, tarbida tuleb vajalikke toitaineid õiges vahekorras ning et mõõdukalt võib süüa kõike, mis maitseb ja et süüa tuleb mitmekesiselt.

Noorte toitumisele on iseloomulik ohtrate suupistete ja magusate jookide tarbimine, mis sisaldavad reeglina palju soola/suhkrut, rasva ja lisaaineid, kuid vähe kiudaineid ning teisi kasulikke toitaineid. Liiga vähe tarbitakse puu- ja köögivilja, piima, kala. Noorte toitumist mõjutavad suurel määral perekonnast kaasa saadud tõekspidamised ja harjumused. Teadmised toitumise kohta on sageli vildakad – ei tunta tervisliku ja tasakaalustatud toitumise põhimõtteid, vaid teadmised pärinevad meediast ja sõpradelt kuuldud infokildudel.

Kanalid ja materjalid:

Kõige olulisem kampaania kanal oli toitumine.ee juurde loodud kampaania veebileht. Erinevaid toitumise põhimõtteid tutvustatakse veebiklippide abil, mille tegelaseks on karu.