Skip to content

Ainus viis kindel olla – tule testima!

Kampaania

HIV-teemaline teavituskampaania „Ainus viis kindel olla – tule testima!“ kutsus inimesi end HIV suhtes testima.

Kampaania periood: 27.05.2010 - 13.06.2010

Sihtrühm:

inimesed vanuses üle 30 eluaasta ning seda mitmel põhjusel. Eestis on HIV suhtes kõige rohkem testitud 20ndates eluaastates inimesi. Vaadates riskikäitumist ja kondoomikasutust puudutavaid uuringuid, võib aga oletada, et palju nakatunuid, kes ei ole sellest teadlikud, on just üle 30-aastaste hulgas. Samuti näitab statistika, et HIV-nakkus on meil levinud peamiselt noorte, 20-29-aastaste inimeste seas.

Kampaania eesmärk:

Kutsuda inimesi end HIV suhtes testima, et väheneks nende arv, kes ei ole teadlikud oma nakatumisest.

Sõnum:

„Ainus viis kindel olla – tule testima!“

Kanalid ja materjalid:

Kampaania ajal viidi Tallinnas, Tartus, Pärnus, Jõhvis ja Narvas läbi ka HIV-kiirtestimise päevi.

Kampaaniat rahastati Euroopa Sotsiaalfondi programmist „Tervislikke valikuid toetavad meetmed 2010-2011“. Kampaania ettevalmistamisele panid oma õla alla ka Eesti HIV-positiivsete võrgustik ja Eesti ettevõtete koalitsioon HIV/AIDS vastu.