Kampaaniad 2019

Tagasi

19. JUUNI 2019

Parim päev loobumiseks on täna

Tubakas GoogleKampaania eesmärk oli tõsta motivatsiooni tubakast loobumiseks. Tegemist oli sama aasta jaanuaris-veebruaris toimunud meediakampaania teise lainega.

Tubakasuits kahjustab keha mitmel viisil, mida inimene ise kohe ei näe ega märka. Kampaania sõnum näitas, et suitsetamisel levivad mürgid üle kogu keha ja selle kaudu kahjustuvad kõik organid. Kampaania kutsus inimesi loobuma tubakast juba täna.

Kampaania toimus 27.05.-16.06.2019

Kampaania sihtrühmaks olid suitsetajad, kuid kampaania oli suunatud ka neile, kes võiksid mõelda suitsetamise alustamisele. Kampaania oli eesti ja vene keeles.

Kampaaniakanalid

Televisioon (eesti keeles, vene keeles)
Internet
Välimeedia

Bännerid kutsusid üles testima tubakasõltuvust ja arvutama, kui palju raha võiks tubakast loobumisel kokku hoida.

Tubakainfo.ee pakkus atraktiivselt esitatud infot tubaka mõjude ja loobumise põhjuste kohta ning mitmeid teste jm interaktiivseid vahendeid.