Kampaaniad 2017

Tagasi

28. DETSEMBER 2018

Märka suhkruid!

markasuhkruidKampaania keskendus lisatud suhkrutele – nendele, mida lisab toidu sisse tööstus või mida lisatakse ise toiduvalmistamise käigus. Tervise Arengu Instituut kutsus üles lisatud suhkruid märkama ja nende tarbimist vähendama.

Kampaania kaugem eesmärk oli, et sihtrühm oskaks lisatud suhkruid märgata ja näha, kui palju nad suhkrut üle tarbivad.

Kampaania oli suunatud meestele ja naistele vanuses 12-40 a.

Kampaania aeg: 27. märts – 23. aprill 2017

 

Kampaaniakanalid

  • markasuhkruid2Kampaania sisaldas muuhulgas nii välimeedia-, interneti-, siseraadio kui telereklaami.
  • Põhjalikult oli uuendatud toitumine.ee suhkru osa ning lisatud suhkrukalkulaator, millega saab kokku arvutada oma päevast suhkrutarbimist ning võrrelda seda soovitustega, samuti test, kus saab proovile panna oma teadmisi suhkrutest toidus.
  • Noortele oli suunatud kampaanias ka Fiidikaru.