Kampaaniad 2019

Back

14 JANUARY 2020

Perepõhise asendushoolduse teavituskampaania „Hoolduspere muutis minu elu“

TAI hoolduspere 1080x1080 2Perepõhise asendushoolduse teavituskampaania „Hoolduspere muutis minu elu“ peamine eesmärk oli tutvustada hoolduspereks olemise võimalust kui ühte perepõhise asendushoolduse vormi. Kampaania keskmes olid videointervjuud kolme noore täiskasvanuga, kes oma lapsepõlves lühemat või pikemat aega kasvasid hooldusperes. Noored rääkisid sellest, mida nad hooldusperes olles kogesid, millised olid selle pere vanemad ja teised pereliikmed, millised väärtused hooldusperes olid, milline mõju on hooldusperel olnud nende valikutele elus ning – millist perekonda nad ise endale soovivad. Kampaania kutsub üles vaatama videolugusid ning julgustab inimesi mõtlema, kas ka nende südames ja kodus võiks olla ruumi lapsele, kes ei saa kasvada oma sünniperes.

Üleriigilise meediakampaania sihtgrupp: kõik eestimaalased vanuses 25–50 eluaastat.

Kampaania aeg: detsember 2019-jaanuar 2020

Kampaaniakanalid

Intervjuud teles, raadio, plakatid välimeedias, bussiootepaviljonides ja linna- ja maakonnaliinide bussides üle Eesti, internet. Kampaania pressiteade.