Kampaaniad 2016

Tagasi

03. APRILL 2017

Vähem alkoholi = rohkem elu

rohkemelu16Kampaania kutsub mõtestama alkoholi rolli seltskondlikus ajaveetmises ja suunab inimesi mõtlema vähema alkoholiga seltskondliku ajaveetmise kasudele. Kampaania on 2015. aastal alanud teavituse teine osa. Uudisena toimuvad alkoholivabad üritused „Pop up elamuspark“ Tallinnas, Tartus ja Pärnus, et pakkuda võimalust ise kogeda, milliseid elamusi kaine peaga pidutsemine võib pakkuda. Elamusparki pääsevad ainult kained inimesed (sissepääsul kontrollitakse alkomeetriga), kes on üle 18 a vanad.

Kampaania sihtrühm on 20-35-aastased mehed ja naised, kes joovad üle riskipiiride ja on vähemalt korra mõelnud, et peaksid vähem jooma.

Kampaania toimumise aeg: 19.10-15.11.2016. Kampaaniat rahastati Euroopa Sotsiaalfondist (toetuse andmise tingimuste „Kainem ja tervem Eesti" raames.

Loe kampaania pressiteadet

Kampaania materjalid

Teleklipp
Plakatid (1. plakat, 2. plakat, 3. plakat)
Kampaanialeht