Kampaaniad 2014

Tagasi

10. DETSEMBER 2015

Räägi oma lugu

raagi oma lugu 2014 thumbSeekordne "Kumm on seks" turvaseksiteemaline teavituskampaania keskendub ebamugavustunde vähendamisele kondoomist rääkimisel. Kampaania põhisõnum on "Räägi oma lugu", millega kutsuti üles noori jagama oma olukordi kondoomi teemaks võtmisel.

Kampaania oli suunatud seksuaalselt aktiivsetele noortele vanuses 18‒25 ning kampaania eesmärk oli aidata ületada barjääre kondoomi kasutamisel.

Kondoomi kasutamine on aastate jooksul küll tänu teavitustööle oluliselt paranenud, kuid jääb siiski ebapiisavaks – vaid 51% 19–24-aastastest noortest kasutavad juhuvahekorras alati kondoomi. Kuigi teadlikkus kondoomi kaitsevõimest on väga kõrge, on probleemiks sageli julgus ja oskused kondoomi teemaks võtta ja turvaseksiga seotud probleeme lahendada. Uuringud näitavad, et partnerite võime turvaseksi teemal rääkida on seotud ka selle sagedasema kasutamisega.

Kampaania põhisõnum oli "Räägi oma lugu", millega kutsuti üles noori jagama oma lugusid seoses kondoomi teemaks võtmisega. Üleskutse sisaldas lubadust filmida üles kuni 100 parimat lugu. Sketšides mängisid tunnustatud näitlejad Priit ja Märt Pius ning Marilyn Jurman.

Videoklipid on nähtavad kampaania veebilehel.

Kampaania sõnumit toetati ka reklaamidega teles, välimeedias ja internetis.

Loe ka kampaania pressiteadet.

"Kumm on seks" kampaaniat toetas Euroopa Sotsiaalfondi programm "Tervislikke valikuid toetavad meetmed 2013‒2014".

Kampaania materjalid:

Videoklipid

Välimeedia 1 2 3

Telereklaam